středa 19. září 2012

Cosplay - Ai Enma

Enmu Ai mám jako postavu moc ráda.Protože si myslím,že se na její cosplayování hodím, vyrobila jsem si můj první cosplay, který se podobá tomu, co to mělo být.Divná věta,ale pravdivá.Půl roku jsem sháněla různě v sekáčích a na internetu oblečení, které by se dalo nějak upravit.Sukni jsem sehnala na aukro.cz, dále jsem potřebovala vršek - v sekáči jsem našla hezoučký tmavě modrý svetříček.Pak jsem šla do galanterie koupit bílé bavlněné plátno.Celou vrchní část jsem šila v ruce.V té době mě nikdo ještě nenaučil se šicím strojem.Vážně hrůza.Nepřála bych to nikomu.Je to časově a i psychicky náročné.Neustále ucukáváte rukou, když vám jehla projede skrz tuhou látku a ruce vám bolí od několika hodin šití.Nakonec vznikl cosplay, který jsem tak moc chtěla.Tehdy jsem byla ještě na "taknistu" (ofinka podle kastrolu) takže jsem jako Enma docela vypadala.Teď už to tak poznat asi není.

Divná póza alá mučím woodoo panenku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥