středa 19. září 2012

První loli-outfit

Moje první ne tak uplně full lolita vznikala asi dva měsíce od doby co jsem získala tu myšlenku se do něčeho opravdu naplno pustit.Ze starých gothic mini šatiček se stala rádoby halenka.Po nějaké době jsem si našetřila na bavlněné plátno v černé barvě a doma objevila i zbytek bílého plátna.Poté,co mě nejmenovaná rodinná příslušnice naučila na šicím stroji(pouze jak se zapíná,vypíná a navíjí nit.Sama na něm neumí) jsem mohla konečně zkusit ušít nějakou přijatelnou lolita sukni.Na poprvé není špatná.Střih jsem neměla.Postačili mi znalosti geometrie XD u šití docela zvláštní.Ale jsem spokojená z toho, co vzniklo. :3

Photo by Lisa Erfániuková




Taakže můj uplně první popis toho co mám na sobě(okoukané od ostatních lolit)
"Halenka" - handmade
Sukně - handmade
Sametka - dárek od Lis
Černé punčochy jež nejsou vidět - punčochové zboží Korál 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥