středa 7. listopadu 2012

1) Konečně jsem blízko k dosažení svého cíle

Jak už z názvu vyplývá, tak se již konečně přibližuji k tomu, aby jsem plně začala nosit lolitu i na veřejnosti. Zatím se na to psychicky připravuji. V mém ne tak uplně lolita outfitu (černobílá sukně, černá halenka) jsem poprvé vyšla do ulic před letními prázdninami 2012. Pohled lidí na mě byl k nevydržení. Jsem hodně stydlivá, takže jsem si po tomto dni dala s lolitou na čas pauzu. Ale teď už jsem plně odhodlána a snažím se, aby i mé outfity nějak vypadali.
 Peněz je málo a tak si oblečení (spíš sukně a ozdoby do vlasů) šiji sama. Dnes mi měla přijít i halenka, ale k mé smůle nebyli rodiče doma, takže si ji musím zítra vyzvednout na poště. Miluji Gothic lolitu a však halenka, kterou jsem si objednala, je bílá, takže má první lolita bude sweet nebo něco mezi classic a sweet. 
Teď proč jsem napsala tento článek? Z velmi jednoduchého důvodu. Napadlo mě si sem poznamenávat mé pokroky v lolitě a mé pocity když v ní vyjdu ven. Pak si spousta lidí udělá hezký obrázek, jak jsou někteří pohrdaví vůči extravagantněji oblečeným lidem.
Hm napadlo mě, jak to, že lidem nevadí když chodí některá děvčata dnes oblečená s prominutím jako děvky, ale lolita jim vadí? To se asi nikdy nedozvím no :(
Na závěr sem přidávám pár fotek s krátkým komentářem od počátku mé první lolity do teď...


Můj uplně první pokus o lolitu. Poslala jsem tu fotku i na komunitu Severočeských lolitek. Celkem se za svou první ne tak uplně lolitu stydím. Spodnička chcíplá, halenka taky nic moc a vše ostatní taky příšerné. Ale je to má první lolita, tak jsem se rozhodla sem tu fotku dát.

Pokus o lolitu číslo dvě, aneb jak jsem zčervenala studem, když jsem vyšla do ulic. Tahle fotka byla v mém článku "Můj první lolita outfit". Tady už je vidět rozdíl oproti té strašné fotce nad touto. Nemyslím tím kvalitu fotografie, ale kvalitu oblečení. Už je to do lolity více stylizované, jen bych nemohla přesně určit styl..možná to do žádného stylu ani nespadá :D každopádně jsem si sukni šila sama. "Halenka" jsou staré gothic šaty, které už mi byli krátké, tak jsem je mírně přešila a mašle na sukni je taky můj výtvor.
Potom co na mě ostatní divně koukali, jsem si dala s lolitou na nějaký čas pauzu.


 Před krátkou dobou jsem si ušila sukni, na kterou jsem zde na stránky udělala návod.Zbyla mi látka a tak jsem si z ní udělala ještě mašli na halenku.Z tohoto výtvoru mám největší radost. Znovu mě to povzbudilo, aby jsem se nevzdala a bojovala dál za to, co se mi líbí a chci nosit.




 Pár posledních úprav a je to! Konečně bude mé dílo hotové a snaha snad oceněna. Posledních pár dní dolaďuji detaily, šiju mašličky, headdressy a šetřím penízky, protože mám další dva návrhy na sukni a z několika důvodů jsem si i obarvila vlasy zpět na černou.
A co ještě musím dodělat? Nějaké ponožky nebo podkolenky s krajkou, sehnat si boty a ušít si konečně bloomers.
Mašle








Bílý headdress


Černý headdress



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥