čtvrtek 16. května 2013

17) Lolita diary - From shirt is lolita blouse

Nestyďte se a napište pod článek nějaký komentář, budu ráda :)

Tak tu máme druhou epizodu vyrob si loli halenku sám!  Neboli - Z košile je rázem halenka! Opět jsem našla v mé nekonečné skříni košili, o které vím, že bych ji nikdy nenosila. Napadlo mě ji tedy přešít na Classic lolita halenku už jen proto, že má krémovou barvu. Jako vždy byl postup velmi jednoduchý.

Nejprve jsem odstřihla rukávy, ze kterých jsem udělala volánky na nabrané rukávky. Odstřihla jsem spodní část košile. Tím se celá zkrátila a ještě jsem z té odstřižené části udělala volánek dolů. Dnes jsem dokoupila krémovou krajku a našila ji kolem pruhu s knoflíčky. Pas na halence je zúžen. Byla na mě moc široká. Napadl mě tam ještě nějaký malý detailek. Celkové mi tam pořád něco chybí. Asi je to tím, že mám radši sweet a gothic..no i ta gothic je víc zdobená. Bojím se abych to zdobení nepřehnala. Pak by mi z toho vznikla sweet halenka. Nechám to tedy zatím takto. 

Krom koupi nové krajky se mi splnil můj sen o bezbariérovém pečení dobrot! Rodiče koupili  horkovzdušnou troubu. Dříve jsme měli plynovou. Všechno se tam ze shora krásně upeče, ovšem dole je to spálené na uhel. Zkoušela jsem upéct sněhové pusinky (kdo nezná, rozšlehá se cukr s bílky, dokud není tuhá hmota a dá upéct). Můj první pokus dopadl strašně. Chuťově dobré, ale směs byla z nedostatku cukru řídká a asi proto mi první várka pusinek nabobtnala. Druhý plech už byl o mnoho lepší. Zjistila jsem, že můžu do směsi přimíchat i cukr krystal, kterého máme doma plno. Směs mi tedy ztuhla a pusinky vypadaly mnohem líp. Ozdobila jsem je hvězdičkami a perličkami :3 Vypadá to rozkošně.








4 komentáře:

  1. Tá halenka vyzerá úžasne! Myslím, že jej do dokonalosti chýba len iný golier - taký došpicata je prosto príliš košeľový, halenkový by mohol byť taký... väčšmi petro-panovský, veď vieš :D Ale inak je úžasná a rozhodne by som nepovedala, že je len prešitá zo starej košele! :)

    Pusinky vyzerajú krásne, trochu dosť ako makrónky, keby si dve a dve zlepila dokopy! :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ten límec bohužel nezměním. Stejnou látku jsem nikde nesehnala :( Taky by se mi tam hodil jiný, ale lepší něco než nic :D

      Vymazat
  2. Ahoj, jen jsem ti chtěl sdělit, že asi není nejmoudřejší, abys psala v angličtině. Tvé texy obsahují mnoho chyb, které působí hloupě. Bylo by dobré, kdyby sis ujasnila pár základních časů ( př. prostý/průběhový, minulý - po did NIKDY není sloveso v min.čase) a dějové posloupnosti. Nechci tě od psaní v angličtině odradit, jen se ,prosím, nauč základy, jinak to nemá cenu. Kryštof

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za upozornění :) psát v češtině mě stejně baví víc :D a chyby v gramatice snad časem zmizí, ovšem s učitelkou na angličtinu, jakou mám teď, to potrvá dlouho, protože i žák 3. třídy by uměl lépe než ona :D V Aj jsem začala psát, protože ji jinak nepoužívám a zdálo se mi to jako dobrý nápad. Asi tedy na nějaký čas budu psát v češtině.

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥