neděle 26. května 2013

Opět má tvořivá mánie!

Nestyďte se a přidejte komentář. Budu moc ráda za vaše názory a postřehy ^__^

Celý den různě experimentuji a vymýšlím, co nového bych mohla vyrobit. Také jsem za pomoci dvou komentářů dospěla k rozhodnutí, že psát články v angličtině není dobrý nápad, vzhledem k názorům okolí na mou gramatiku. Ačkoliv je mi líto
jednoho vulgárněji psaného komentáře ohledně mé angličtiny, za ten delší a milejší komentář jsem ráda. Oba anonymové mi na rovinu řekli pravdu a já si toho vážím. 


Začátek mých inspirativních dní nastal na čtvrteční hodině fyziky, kdy jsem si při maličko nezáživném výkladu  nejmenované paní profesorky kreslila do sešitu. Vzešel z toho návrh roztomilých šatiček. Na obrázku jsou sice červené, ale šít je budu bílé. Opět to asi bude akce "pokus - omyl", ale snad se to vydaří. Bylo by mi líto peněz za látku. V mé maličké nemotorné hlavince mám podrobný postup, jak mám šaty ušít. Vršek bude řasený, knoflíčky falešné, jen na ozdobu, nepoužiju žádnou krajku, vše bude jen nařasená bílá látka, zezadu budou na zip. Možná to stihnu ještě tento týden a na blížící se Geetacon bych šla v něčem sweet.
Dnes jsem se ještě pustila do výroby pár maličkostí z fima a nějakých doplňku do vlasů. Ještě, že už nemáme plynovou troubu. V té se tato polymerová hmota péct vážně nedá. Přemýšlím, že začnu modelovat růžičky v silikonových rukavicích, protože ty otisky prstů mě tam vážně iritují. Mám těchto rukavic plnona hodinu ošetřovatelství :D Pak jsem ještě zkoušela experimentovat se svými vlasy. Ten účes vypadá dost zajímavě, jen bych v něm asi nikam nešla. Nesluší mi. 
V minulém článku jsem slibovala shopping update. Bude brzy. Čekám na další věc, která mi dorazí v průběhu příštího týdne.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥