středa 7. srpna 2013

16) Yuki's diary - První sukně, co snad poputuje ven

Dnes se mi vážně poštěstilo! Šla jsem dokončit na zámek nějakou práci a pak jsem měla za úkol dojít babičce nakoupit. Pak bylo v plánu jít domů a ušít sukni nebo šaty z té růžičkové látky z Kamenice. Plány se ale maličko změnily. Dostala jsem totiž dnes nečekaně dřív výplatu! Takže jsem přikoupila další květovanou látku, krajku, zip, knoflíčky a bílou niť, protože mi už zase pomalu dochází. Ale to nejlepčejší nejúžasnější - dnes jsem si objednala své vysněné bílé RHS.


Mám pořád nutkání si nechat to, co vznikne z té látky s růžičkami, ale asi budu hodná a dám tu
přenádhernou látku světu. První tedy šla na řadu krémová classic látka, která je možná více classic než ta z Kamenice. Nevím na co jsem v tu chvíli myslela. Chtěla jsem ji udělat na zip a koupila jsem k ní hezounký dřevěný knoflík. Z nějakého důvodu jsem udělala poloelastický pas v domnění, že tam udělám zip. Snad poprvé se mi nepovedla sukně tak, jak jsem chtěla. Vizuálně vypadá hezky. Je na ní pár chybiček, ale nejsem dokonalá švadlena a vše šiji na sobě, takže dokud nebudu mít krejčovskou pannu, nebude nic dokonale dokonalé XD. Zkrátka jsem měla ten proužek látky na poloelastický pas udělat delší. Přetáhnu to přes prsa tak tak a knoflíček ani zip jsem nakonec nevyužila. Tak bude na knoflíček ta druhá no...
Materiál byl drahý a jsem perfekcionista, takže i když se sukýnka někomu líbí, já bych na ní vychytala
chybičky mého šicího stroje. 
Pár informací
Délka v pase - 65-67cm. Možná by snesla i víc
Nejvíce záleží na obvodu hrudníku - maximum je 90cm
Délka sukně je 53 - 54cm
Mašle je odepínatelná, takže ji lze použít i jako mašli na čelenku
Cena je 400,- bez poštovného. Cena by měla být vyšší, ale jak jsem již psala - jsem perfekcionista a tak i kvůli těm téměř neviditelným chybičkám dávám cenu nižší.

No a na co se těšit příště? Zítra se pustím do sukně nebo šatů z té růžičkové látky. Máte se na co těšit!
A možná ji prodám, ale za vyšší cenu, protože její odchod budu oplakávat T-T
¨


A toto JSOU MÉ BUDOUCÍ RHS MUHAHAHAHA (miluju je už teď T-T)


2 komentáře:

  1. Hele a co udělat z té růžičkové látky např. jen pruh látky? ( příklad - http://cdn10.lbstatic.nu/files/looks/medium/2013/03/03/2879243_open-uri20130303-23457-qpzm1g.jpg?1362325444 ) Nebo třeba jen volánek na konci sukně ~ ^^ takhle by ti látka zbyla a v budoucnu by jsi si mohla pro sebe ušít také něco podobného ^^ Sice by jsi musela sehnat ještě nějákou jednobarevnou látku, ale ta je přesto jen líp k sehnání/levnější ^^
    Jinak sukně samozřejmě hezká jako vždy, jen tak dál :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jí je zase ale škoda...zbude na šaty.. a nebo sukni a totebag.. a tu sukni od Taurwen jsem taak chtěla..ale finance nejsou. Teď mě třeba vyžrali rhs

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥