úterý 24. září 2013

Ichigo no Yuki

Zdravím všechny mé čtenáře i nečtenáře ^__^ Na ask mi přišel dotaz - zda bude i nějaký sweet outfit s jahůdkovou sukýnkou. Tady je! Snažila jsem se ho nějak poskládat z věcí, které vlastním. Opět nemám moc doplňků a tak to není perfektní. Celkem se mi to líbí, jen škoda, že jsem se nešla fotit ven. Bylo ošklivé počasí :( A vážně už mě deptá, jak ten foťák pořád fotí zrnité fotky! >_< Nakonec jsme z něho se sestrou vymáčkly aspoň takové fotky. Pokochejte se, kritizujte, cokoliv chcete... Máte na to právo, když to zveřejňuji.
Název Ichigo no Yuki vznikl už dříve. Jak mám úchylku na jahody, jednou jsem to takhle řekla a kamarádka se z toho rozplývala, že je to kawaii, tak ten přívlastek ráda používám =_=





2 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥