středa 4. září 2013

Spodnička 2

Poté, co se fotka mé obří spodničky rozšířila po internetu, dostala jsem dalo by se říci "zakázku" od sestry mé nejlepší kamarádky. kdysi jsem sice jednu spodničku šila, ale od té doby jsem se mnohem zlepšila. S touto zakázkou přišla i myšlenka takové své vlastní značky. Zkoušela jsem vymyslet název. Sleeping doll - to ne, je to jako porcelain doll. Sleeping Yuki - tohle je zase jako sleeping beauty, pak Yukirin Tashima, Tashima, Tashi a nakonec už mě to nebavilo a sebestředně jsem to pojmenovala Yuki :D. Není to nic speciálního, ale to nevadí.


Zpět ke spodničce. Slečna si přála, aby měla střední až větší objem. Toho jsem se také snažila dosáhnout.
Nakoupila jsem tedy 10metrů bílé organzy a bílou bavlnu. Hned po příchodu domů jsem se pustila do práce. Přeci jen, šití mě baví. Dala jsem si záležet. To mě vždycky nadchne - když šiji pro někoho, je to vždy hezčí než pro mě. U sebe mám tendenci to odfláknout :( a to se mi nelíbí... 
Za asi 3,5 hodinky jsem měla dílo hotové :3 Spodnička má nádherný áčkový tvar a nečouhá ze sukně. Objem, který vidíte na fotografii, je takový se středně těžkou sukní. Není ani lehká a ani nějak extrémně těžká. Zapracovala jsem i na visačce u spodničky. Je ze saténové stužky a jméno "značky" je napsané červenou zažehlovací barvou na textil. K mé smůle - ať už se snažím sebevíc, nejpomaleji, nejkrasopisněji, stále škrábu jako kocour :( Takže to
"Yuki" je napsané... no průměrně. Ale asi to bude takové mé poznávací znamení XD naškrábané písmo. 
Pořád zvažuji, jestli budu šít na zakázku, ale zatím to po mě nikdo nechce, krom výjimečných situací a taky se dost bojím... Ušila bych jen to, co jsem už někdy dělala. Nepoužívám totiž žádný kupovaný střih. Všechno je v mém šití geometrie. Proto tomu říkám malá značka...
Nu to je asi vše k mému mini postu :D Na giveaway chystám dárečky, můžete se těšit. Doufám, že nebude pro pět lidí. Čím víc, tím líp. Aspoň to bude zábava :3
A je hotová :3


Naškrabaná visačkaa - na mě ovšem velmi krasopisné
Takový má objem :)
A na závěr - foto mého dnešního jedlého výtvoru XD



2 komentáře:

  1. Gratuluji k první zakázce :). Mimoto, ty onigiri jsou strašně roztomilé *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *__* Děkuji moc. Jsou s láskou dělané pro mé dvě spolužačky. Chtěla jsem je potěšit něčím jedlím a roztomilým :3

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥