čtvrtek 30. ledna 2014

Dark Loneliness JSK

Dobrý večer mí drazí čtenáři! ^__^
Po 4 dnech jsem konečně dokončila mé nové celočerné JSK. Povedly se dle očekávání, ale mohlo to být lepší. Opět tam je pár chybiček >__<


Jelikož jsem si posledních pár dní připadala osaměle a bylo mi smutno ( To je tak,
když vaši spolužáci říkají, že jste divná... Hold jsem svá a nepřetvařuji se...) i tyhle šaty jsem navrhla tak nějak ze smutku. Proto jsem je nazvala Dark Loneliness (temná osamělost) 
Jsou to zatím nejnáročnější a podle mé sestry i nejhezčí šaty, jaké jsem kdy ušila. Taky mi trvaly ze všech mnou šitých věcí nejdéle... Eliščin výrok, že jsou to nejhezčí šaty, mě potěšil. Lolitu moc nemusí, takže mě opravdu těšilo, že se jí líbí. 
Ze začátku moc slavně nevypadali, avšak postupem hodin a dní se z ošklivého kačátka vyklubala labuť. 
Teď pár čísel... Na šaty jsem spotřebovala celkem 3m černé bavlny, šíře 150cm. Nejdřív jsem koupila 2m a doufala, že to bude stačit. Opravdu stačilo, jenže jsem si
vymyslela, že chci dolu ještě volán. Takže jsem druhý den šupajdila do švadlenky pro další půlmetřík, doma šila šila a ono to nestačilo. Dnes jsem tam šla potřetí a paní ve švadlence ze mě měla srandu. Ale řekla i, že mi to dnes sluší XD
Spodní obvod sukně má minimálně 280cm...
Opravdu nejdelší a nejnudnější práce je začišťování, řasení a přišívání volánu. Titerná práce pak bylo přišívaní prýmku. 
Začala jsem v pondělí někdy ve 4 odpoledne a skončila dnes v 8 večer. 
Teď fotky :3 Omlouvám se za to foto na postavě. Sestra se nemohla odlepit od PC a byla hrozně otrávená, že po ní jednou za uherák chci vyfotit. Takže mi udělala jednu fotku ve špatném režimu, takže má divnou barvu, ale aspoň je vidět, jak na mě šaty vypadají a to je lepší než nic...









7 komentářů:

  1. Ta kombinace s tou halenkou vypadá skvěle:3.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to sluší a ty šaty jsou přenádherné! A ze spolužáků si nic nedělej, tímhle si prošla většina z nás, ale nakonec nás to naučí za sebe bojovat a jsme šťastnější jak oni :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velikou radost, že jsou tak univerzální a ta puntíkatá halenka k nim sedí :3 A děkuji za povzbuzení ^__^. Dřív jsem byla na samotu tak nějak zvyklá, ale co jsem v 6. třídě měla své první pořádné přátele, jsem si nějak zvykla

      Vymazat
  3. Páni, nádherné šaty s velmi ponurým názvem. Ber to z té lepší stránky - právě díky těm negativním věcem v životě pak vznikají takhle skvělé věci. Já zase, když je mi smutno, píšu básničky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Básničky někdy píšu také :) Jen.. po tom smutném období se mi nelíbí, tak je zahodím :D

      Vymazat
  4. Taky si myslím, že se ti tyhle nejvíce povedly, klidně by se daly nosit i mimo lolitu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥