čtvrtek 12. června 2014

61) Yuki's diary - Autobus Dík

Dneska jsem měla závěrečné zkoušky z Ošetřovatelství. Máme je jako přípravu na maturitu, protože to probíhá úplně stejně >__< Vytáhla jsem si otázku, kterou jsem samozřejmě nechtěla, achjo. (Cévkování - permanentní katetrizace) Zvládla jsem to a z praktických a písemných mám za 2 ^___^ juhuu. Teď už mám jakoby prázdniny od učení. Udělalo mi to radost. Vyrobila jsem pár doplňků. Jsou k prodeji na mé fb stránce :) Doufám, že udělají parádu! <3
Každý rok naše škola pořádá tzv. Autobus Dík. Je to den plný výletů a celý ho hradí škola (autobus, vstupné) Jezdí na něj vždy 18 vybraných studentů z celé školy. Letos jsem se tam dostala i já :3 Protože na výlety často nejezdím, mile mě to potěšilo a moc jsem si celý den užila!


V 9 ráno jsme měli odjíždět od školy. Jak jsem čekala, nikam nezapadám, tudíž cesta autobusem dopadla -> forever alone. Alespoň jsem si mohla dát šlofíka. V autobuse byla klimatizace, chvílemi mě vzbudila i zima. Po vystoupení z autobusu všichni účastníci dostali obrovskou facku od neúnosného horka. Odebrali jsme se do stínu.

První zastávka byla ve sklárně v Nižboru.
úchvatné místo *__* Vyrábí se tu český křišťál s dlouholetou tradicí.(Pokud znáte ČeskéhoLva, ta soška se vyrábí právě tu) Nikdy jsem nepátrala jaký je rozdíl mezi sklem a křišťálem. Teď už vím, že je to sklo s příměsí olova a několika dalších látek. Právě olovo dělá křišťál těžším než sklo. Paní průvodkyně nás vzala do hutě, pukárny(tam se odděluje "čepice" od výsledného produktu - to, co přeteče z formy) a brusírny křišťálu. Řekla bych Vám toho opravdu moc, ale nechci tím tento článek udělat pro někoho nudný >__< 




Koněpruské jeskyně
Nikdy jsem tu předtím nebyla, avšak jsem ho často viděla v televizi. Na živo to byl úchvatný zážitek. Příroda dokáže tolik krásy a člověk se tomu nevyrovná *___* Ta spousta vápenatých útvarů a legrační pan průvodce xD Vypadalo to, že už ho provázení moc nebaví. Byl starý, šel velmi pomalým krokem a mluvil jako, nevím jak bych to popsala. Prostě mluvil jako stroj, navíc vždy zavřel oči a hlavu měl směrem k zemi. Z jeskyný a okolí mám nejvíce fotek!



















Poslední zastávka -> Praha Divadlo v Dlouhé - > Souhrnné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách (viz video)
Představení začínalo v 7hodin a protože jsme do Prahy dorazili už v 16,00, dali jsme si na florenci rozchod do 18,00. Florenc vůbec neznám. Bloudila jsem tam, objevila SushiTime, ale bála se tam jít, protože tam nikdo nebyl >__< Šla jsem tedy dál. Cestou jsem potkala pár spolužáků, kteří se ptali, zda jsem nenašla mekáč. Ne, nenašla a ani ho nehledala. Po půl hodině chození jsem se usídlila na oběd hááádejte kde??? No v mekáči přeci XD Nějak jsem ho náhodou našla a nikoho ode mě tam neviděla :/ Dala jsem si tam papů a odebrala se dál. Předemnou bylo cosi.. Říkám si - to vypadá jako tentononc před karlovým mostem O__o ale co to dělá tady? Šla jsem za tím a došla k Palladiu!!! Celou dobu mám za rohem Palladium! No, hold prahu neznám a jak mám vědět, že je florenc taaak blízko. Koupila jsem si makronku u Paula (malinovou) a nechala se unášet tou výbornou chutí. Zanesla me do Claire's. Už jsem o tomto obchůdku slyšela, ale nikdy tam doteď nebyla. úchvatné místo! Tolik roztomilých věcí *__* S prázdnou jsem neodešla (těšte se na shopping update!)




V 18,00 jsme se všichni sešli u autobusu a odebrali se do divadla. Představení bylo skvělé, nejlepší jaké jsem kdy viděla. Smála jsem se, mluvili tam o Děčínu, což mě opravdu překvapilo XD Nejvíc mě asi pobavil Titus Androdicus alá šéfkuchař (uvařme si toho bídáka XD) Nesli nám párky v kečupu (prstíčky) až do prostřední řady XDD 

Do Děčína jsme přijeli ve 23,45 a druhý den šli do školy >___<

2 komentáře:

  1. To představení bylo i v Děčíně, a díky Brádkové jsem tam mohla jít! Hrozně moc jsem se u toho nasmála :). Divadlo v Dlouhé má prostě skvělá představení (miluju Táborského). Návštěvu sklárny ti závidím >_<! Je fajn, že sis to užila:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥