pondělí 23. června 2014

Yuki's Lolita week day. 1

Hi dears! This week will be the best week in this school year, muahahaha! I have no nursing lessons! This week is a lolita week! From today I want to post there my outfits and one lolita meme which describes my day. Enjoy and LET'S START!
Hezké pondělí! ^^ Konečně je to tu :3 Žádné ošetřovatelství, žádný zákaz spodniček. Tenhle týden je nejdokonalejším týdnem z celého školního roku! Yuki může lolitit! Počínaje dneškem budu po celý týden přidávat své outfity a jedno meme, které vystihuje určitý den :D (Nedělní outfit asi nebude, protože to většinou sedím doma >__<)
JDEME NA TO!!




Ačkoliv jsem byla plná odhodlání, ráno se mě zmocnil strach. Nedělá mi problém chodit v lolitě normálně ven, dělá mi problém v tom jít před mou třídu. Nemám s nimi dobré vztahy a tak mě malinko děsí skutečnost, že se mi třebas budou smát. Vykašlala jsem se na to! Čapla spodničku menšího oběmu, abych nezabírala moc místa a vydala se na cestu do pekel. 
Reakce? No...přišlo jim to zřejmě normální, nikdo nic neřekl, všechno bylo v pohodě =__= uuf. O to víc jsem odhodlaná přijít tak další den. Zítra je sportovní den >__< Ale já jdu na kardiologii, takže sportovat rozhodně nebudu XD

Dnešní outfit byl casual gothic

Kuřecí Bodyline spodnička (říkám jí kuřecí, protože je žlutá)
Gothic sukně od Danielle - Z Terezky CC
Teaparties - Antaina
Top - VotočVohoz
Náhrdelník - Ještěrka
Blbůstky do vlasů - všude možně
Aktovka - NewYorker
Prstýnek - dárek od kamarádky :3
Punčocháče - GATE


Gothic Casual
skirt - handmade by Danielle
shoes - Antaina
tights - GATE
chicken bodyline petticoat (yeah, it called chicken petticoat because it's yellow like a chicken)
necklace - Ještěrka
satchel - NewYorker
ring - gift
top - votocvohoz.cz (second hand)
hair accessories - from somewhere :D




5 komentářů:

  1. Ten křížek je dokonalej :3 kdepak jsi ho sebrala :D a jinak moc pěkný outfit :) na mě sice moc černý, třeba červený doplněk nebo stužka, aby se to rozsvítilo, bych já osobně dala...ale moc ti to sluší, takže dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ale outfit nádherný a ta sukně se mi líbí čím dál víc, ale na šití sem tele :D a tvůj blog sleduji už déle, aj like na tvé stránce mám :D máš moc pěkné věci a krásně šiješ ;)

      Vymazat
    2. Děkuji, moc mě těší, že se mé výtvory líbí <3

      Vymazat
  2. Je smůla, že jsou lidé tak omezení.. ale doufám, že ten týden zvládneš dobře :) Chápu, jaký je ten strach z toho, že na tebe budou blbě pokřikovat a smát se x_x do třídy, jakou jsem měla na základce bych si lolitu zřejmě nevzala, ale na střední to je už lepší, nosím ji každý den. Škoda, že jsi vystihla špatnou třídu :// ale mohlo to být i horší, tak good luck! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ulici mi to je jedno XD ale být s nimi ve třídě je už takové horší, člověk má blbý pocit. Ne všem lolita vadí, ba naopak, některým mým spolužačkám se i líbí a podporují mě :3 Zvládám to s nadhledem XD Děkuji za podporu :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥