středa 30. července 2014

64) Yuki's diary - pár blábol z uplynulého měsíce

Hezký den ^__^ Jak jste si jistě všimli, poslední dobou tu toho moc nepřibývá. Je to hlavně tím, že jsou prázdniny a já z velké většiny nemám přístup k počátači, ale hlavně proto, že není o čem psát a spousta plánu se mi tak nějak zvrtlo :(
Chtěla jsem jet do olomouce. Všechno šlo jako po másle. Podařilo se mi našetřit na cestu plus kapesné, ale pak jsem náhle onemocněla a musela si z těch peněz koupit léky. Aby toho nebylo málo, na nějaký čas pobývám u přítele, což je sice naprosto úžasné, mám klid a tak, ale musím někdy dojíždět zpátky do Děčína a vlak mi hold penízky žere celkem dost. 
U přítele jsem měla čas přemýšlet. Moc dobře vím, že výplata tyhle prázdniny nebude tak velká jako loni. Do čeho ji investuji? Na pořadníku bylo několik věcí.
1. Ušít sukýnku Noční Víla

2. Ušít si novou spodničku (jinak technicky spracovanou, nebudu líná :D )

3. Už velkou spoustu měsíců si slibuju ušít cosplay, ale pořád má lolita přednost.

4. Nedávno jsem si vzpomněla, jak jsem ve svých lolitích začátcích chtěla ušít od Naviky tyhle OP od Mary Magdalene, ale v té době jsem neměla brigádu a 1700 za šaty na mě bylo opravdu moc, když jsem neměla ani pořádou halenku. Myslím, že teď bych to zvládla. Chci je v tmavě modré ^__^


Rozhodla jsem se následovně...
Ušít další sukni na prodej se bojím, protože mi Šípková Růženka smutně kouká na ramínku a čeká až se jí někdo ujme. Ušít novou spodničku se chystám velmi brzy. Není to finančně náročné (i když bude z cca 50m XDD) Potřebuji spodničku, která udrží těžké a delší šaty, jako třeba The Time Machine, ale prioritou bude si ušít cosplay, protože se na to chystám dlouho a stále nemám ani kousíček. Modré OP se odsouvají na dobu neurčitou. Přeci jen je to další kus oblečení a o to nouzi nemám. 

Když tak pobývám u přítele, nemám tam šicí stroj, notebook se všemi mými programy a hlavně lolitu, uvědomila jsem si, jak moc mi tyhle věci chybí. Dnes jsem ale kvůli lékaři nachvilku přijela domů a jednu sukni si s sebou vezmu *__* Moc se mi stýskalo. V pondělí mám v Děčíně srazík se Shaeru a Lin (když se Lin bude chtít) Moc se na Shaeru těším! :3 Pak mě čeká AnimeCamp a zámecké Noční prohlídky. Jo, a víte, že krom normálního průvodcování budu nově jakožto komtesa Anna - Marie provádět malé zámecké návštěvníčky? Snad se jim budu líbit :)
To je pro dnešek vše. Snad brzy přispěji i něčím z mé tvorby. (už na mě doléhá špatná nálada z nedostatku šití >__<)
A co Vaše prázdniny?? PS: nezapoměňte se mi pak někdo v komentářích pochlubit jaký byl olomoucký sraz, abych věděla o co jsem přišla. Už teď vím, že o moc T__T
 
Napočtenou příště ^__^
Yuki <3

3 komentáře:

  1. Ten cosplay se na tebe hrozně hodí ! ^^ Na kterou akci se ho chystáš mít? =)) A to dlouhé plánování cosplaye, jak popisuješ, moc dobře znám, můj vysněný cosplay mám v hlavě asi dva roky a samozřejmě mám jedno velké nic >.< .
    O Animecampu jsem nikdy neslyšela O.o máte v Děčíně vážně spoustu anime akcí. =)

    Mé prázdniny komentovat raději nebudu, není o co stát =D Ale ty si užij zbytek, snad tě někdy zase uvidím. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to tak pozoruju, že se nikde nic neděje, což mohu i doložit svým blogem. V tom horku ani nejde dělat něco jiného než "nicnedělání" :D.

    Mám rozvrtaný cosplay už více než rok a i když jsem se rozhodla ho zlolifikovat, resp. aspoň sukni, aby ji bylo možno nosit i normálně, ale stále má "true part time" loli přednost. :D. Budu držet palečky, ať se ti podaří cosplay ušít co nejrychleji bez odkladně :).

    Když si vzpomenu, že jsem si teď nechala ušít sukni za 1100 Kč, tak za šaty mi 1700 moc nepřipadá :D. A taky hlavně i proto, že mám ve skříni dražší (neloli) šaty, které jsou vlastně jen sešitá látka, žádná pořádná krajka, nařasení nebo detaily se na nich nekonají. Nicméně už jsem viděla několik rádoby kopií šatů, které ušila Navika a moc se mi nelíbí. Resp. ano na její figuríně to vypadá docela dobře, ale jakmile to nějaká slečna na sebe oblékne, tak má sukně takový prazvláštní tvar, je mnohdy krátká apod. Látka taky nijak skvělá. Takže bych se asi bála zainvestovat. Je to sice málo peněz za šaty, ale hodně, když je už v peněžence neuvidíš.

    A do Olomouce kvůli práci a všemu okolo taky nejedu, takže budu stejně jako ty očekávat informace, jaké to bylo :)

    OdpovědětVymazat
  3. "Noční víla" vypadá dokonale *w* takže jestli bude ušita v "panenkovských" mírách, určitě bych si ji vzala :D sukni v tmavě modré se snažím sehnat (za slušnou cenu) :D ale ona nikde :D a ty šaty jsou moc hezké :) a o penězích mi ani nemluv, sem na tom podobně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥