pondělí 18. srpna 2014

ShoppingUpdate vol. 6

Hezké pondělní odpoledne! Po měsíci jsem se vrátila domů od přítele a z AnimeCampu, který jsem si moc užila :3 Těšte se na článek a pár perliček z tohoto 4 denního pobytu s přáteli! 
Dlouhou dobu jsem nic nepřidala a ani nic nevyrobila/neušila. Jsem ráda, že můj blog sledujete ^__^ už podle dotazů na ask Vám možná vadí, že toho moc nepřibývá. Jediné o čem bych teď mohla udělat článek je další ShoppingUpdate. Vzpomněla jsem si na pár věcí, které jsem koupila na začátku prázdnin předtím, než jsem už nesměla kupovat nic. Poznámka: teplický sekáč u nádraží je vážně skvělý, sotva jsem tam vešla, našla jsem několik kousků, které bych si moc ráda koupila, bohužel jsem neměla peníze T__T a byla tam jen nakouknout.

Slamáček s oušky - GATE, puntíkaté plavky - H&M, zažehlovací páska (bude se hodit k šití <3 ) - Globus

Sailor overal - votočvohoz

Šaty se sýkorkami (asi z nich udělám top, nesedí mi střih) - sekáč

svetrohalenka - sekáč, mini šortky do pasu - GATE

Napočtenou u dalšího postu ^__^ budu se snažit něco sesmolit <3


2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že užíváš léta ^^. Sailor overal je úplně úžasný. ♥
    PS. Lidi obecně moc článků v létě nepíšou, v létě se prostě dělají jiné věci :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych psala, ale nic momentálně nevyrábím ani nešiju páč nejsou penízky :/ a ani nejezdím na cony

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥