úterý 5. května 2015

Steampunk Century JSK

Hi dears! This is my another handmade post. Today I finished the Steampunk Century JSK which is of course inspired by steampunk and Alice in Wonderland. Hah, I like Alice so much ♥ you know... Enjoy the photos! ^w^

Hezký podvečer přeji ♥
Trvalo to dlouho... velmi dlouho.
Tady jsou! Nové JSK inspirované steampunkem a Alenkou v říši divů, ve zmijozelské zelené se zlatou malbou. Už ani nevím, jak mě napadl tenhle design... Několikrát jsem si udělala náčrt a pak se pustila do malování. Šití trvalo nejdéle, protože mám méně času, ale povedlo se ^^
Ještě ani nevím, jak v nich vypadám, protože tu nemám velké zrcadlo. Snad se Vláďa obětuje a půjdeme ty šatečky spolu vyfotit ♫♪
Při šití těchto šatů jsem podruhé použila novou zipovou patku. Zase se mi lámaly jehly a já nevěděla proč. Pak mě to trklo. Všimla jsem si rýh okolo dírky na patce. Nebylo tam dostatek místa a jehla narazila na kov čímž se zlomila. Patku jsem tedy dala tátovi, aby mi tam tu dírku zvětšil. Hold to je univerzál neuniverzál... Schválně, jak bude fungovat po "vylepšení".



A tady jsou fotky z progressu ^^










3 komentáře:

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥