čtvrtek 18. června 2015

LC news vol. 1

Zdravím ♥ Vytvořila jsem novou rubriku s názvem "LC News"(Lolita Clothing news), kam budu vkládat novinky od taobao a jiných indie značek, informovat o nových indie brand a vším, co s tím bude nějak souviset. Těchto značek je tolik, že sem dám ty osvědčené známější a pak ty, které jsou pro mne nové a zajímavé.
Nuže, pusťme se do prvního postu ^__^ Ten bude takový jinačí a další už bude vyloženě s novinkami u každé značky.

POKUD BY SE NĚKOMU NĚCO LÍBILO A NEBO SE JEN CHTĚL ZEPTAT, JAK A KDE SE DANÁ VĚC DÁ KOUPIT, NEBOJTE SE! ♥ Napsat mi to můžete buď přímo do komentáře, nebo na FB stránku SleepingDoll do zpráv ^__^ Ráda odpovím na jakýkoliv dotaz


LITERATURA
Nedávno vyšla naprosto skvělá kniha o šití s názvem "Láska na první steh". Napsala ji autorka blogu Tilly and the Buttons. Naučí vás hezky krok za krokem úplné základy po navlékání jehly až se dostanete k návodu jak ušít pyžamo, halenku, šaty, čelenku a v každém kousku oblečení se naučíte nějakou novou techniku.
Součástí knihy jsou i střihy umístěné v přihrádce na konci knihy.
Plánuji si ji brzy koupit, protože obsahuje hlavně vintage střihy a dají se krásně upravit na lolitu, takže vřele doporučuji. Už jsem si tu knihu byla ošmatat v knihkupectví XD 
CENA 600kč(přes internet někde vyjde levněji)







ČESKÁ REPUBLIKA
O českých značkách nic moc ani psát nemusím, znáte je všichni ^__^ Snad jim nebude vadit, když sem umístím jejich tvorbu. (mám to dovolené jupíí XD)

PorcelainDoll zná snad každá začínající lolitka. Pet ve své dílničce již mnoho let tvoří spoustu úchvatných sukní a šatů. PorcelainDoll má první a jediný kamenný lolita obchod v čechách ^__^
Na webu PorcelainDoll najdete krom lolita sukní a šatů i oblečení od ostatních českých i zahraničních značek a boty. Takže pokud nemáte paypal, objednat boty můžete odsud.

Lorinoko je první slovenská značka. Moc se mi líbí designy a jednou bych od nich chtěla vlastnit nějakou sukni *__*


Cat with a bow je pro mě celkem nová značka. Má zajímavé designy a jsem velmi zvědavá na další tvorbu.Vyrábí i mnoho roztomilých doplňků.


ClassyLady ve své tvorbě nově(dobrá, už je to nějaká doba) využívá techniky "airbrush" a její obrázky jsou přímo magické! Přála bych si mít takový výtvarný talent *_* 


oblečení od SleepingBeauty má vskutku historický nádech, jak se píše v popisku. Pro milovníky Classic je to to pravé! Oblečení této značky má mnoho maličkatých detailů a jsou dokonale promyšlené ^__^ Vyrábí též šperky a doplňky.


Pak bych teoreticky mohla zmínit i sebe jakožto pidi značku SleepingDoll. Je to ovšem zbytečné vzhledem k tomu, že všechny novinky v mé tvorbě Vám píši přímo tady XD

ZAHRANIČÍ

Značka Infanta je taobao značka šijící JSK, halenky i OP a mnoho dalšího. Stejně, jako mnoho dalších indie brands, i Infanta prodává své šaty také přes ClobbaOnline. Tento obchod doporučuji, protože s ním mám velmi dobré zkušenosti ^__^
Pokud Infantu sledujete, Jejich tvorbu jistě znáte. Slyšela jsem samou chválu na kvalitu, avšak osobní zkušenost nemám.
 Nejvíce mě zaujala tato highwaist sukně *__*

Pro mě nová značka DiamondHoney má na ClobbaOnline k rezervaci roztomilé šaty s motivem čokolády a medvídků ♥♥ Zkusím o ní najít více a v dalším postu doplním ^__^


Další nová značka Ista Mori ve mě přímo evokuje mori kei. Po rozkliknutí na mě vykoukly krásné gothic lolita šaty s printem rudých růží ♥
Mají hlavně gothic, ale také sweet lolita oblečení. Mezi nimi jsou i šaty, které jsem kdysi zahlédla na googlu a moc se mi líbil ten nápad. O této značce, stejně jako o DiamondHoney nic moc nevím a budu do příště pátrat.


KradLanrete je dosti známá indie značka. Vyniká svými nádhernými printy a, jako na Infantu, jsem na ni slyšela samou chválu.


Opět pro mě nová značka - PumpkinCat. Říkám si, to bude něco gothic a není! Roztomilé potisky a designy *__* Hned mě to uchvátilo! Uvidíme, co nám tato značka vyprodukuje dalšího ♥ ♫


Citanul, název, který mi nic neříká. Zatím to vypadá na další značku s roztomilými potisky. Šijí i halenky ^__^


Amavel je značka šijící překrásné šifonové halenky s vyšívaným límečkem, šaty a sukně. Sukně jsou spíše dolly nebo gyaru, ale halenky se dají k lolitě nosit skvěle, sama jednu vlastním a nosím ji velmi často ^__^ Zatím jsem nenašla žádný web, kde by byly věci od Amavel k dostání, vím jen přímo o taobao. Bude tedy obtížnější shánět novinky od této značky >__<


Mezi indie brands nesmí chybět ani AnnaHouse. Nejsou na taobao, mají přímo svůj web a vlastním od nich 2 halenky, takže je mohu vřele doporučit. Jsou velmi kvalitní! Jak už jsem psala, šijí halenky, JSK, spodničky, vlastně skoro všechno, boty tam moc nemívají, ale prý není o co stát.
Protože AH pravidelně sleduji, mám přehled o novinkách a limitovaných edicích. U limitovaných věcí jde hlavně o printové dražší kousky.
Nová rubrika je u nich "pre-order", kde se dá předobjednat paruka a nebo boty. Samostatnou rubriku s botami už zrušili, dříve tam byla.
PRO MILOVNÍKY BJD - šijí oblečky i na vaše milované doll ♥
POŠTA: na každý balíček AnnaHouse píše GIFT, takže můžete dát pápá celnici XD



Zajímají Vás novinky od nějaké značky, kterou jsem zde nedala? Napište její jméno a v příštím postu ji do výběru zařadím také ^__^
Yuki ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥