pátek 18. září 2015

♥DREAM ITEM♥ Dreaming Macaron skirt in black



Hello my dear readers! It's one week ago when my new skirt came home ♥ I was soo excited when I saw this skirt on the Lacemarket. Normal price of this skirt was between 100 - 150 dollars but! This skirt costed 60 dollars! It's unbelievable. This skirt is on my wishlist so I had to take it! One month later the skirt came home and here it is!

Angelic Pretty has very nice details! I love this print. There is a lot of cherries, strawberries, macarons, cakes, dots ♥ and AP logo also... The detailing on the down part of the skirt is absolutely cute - lace with pink cream. Mmmmm, I want to eat something sweet XD
Black color is my favourite, so this piece will be one of my favourite skirt in my closet *__* BECAUSE STRAWBERRIES AND MACARONS! I love it ♥

The fabric has really good quality, as always AP has and the bow is lovely. Black is true black! I also like the tulle "lace" or something.. ehm.. (I don't know if it is lace or tulle but I don't mind ) Tulle with dots, it looks cute and matches with the rest of the skirt very well. 

I absolutely love this skirt and I can't wait for wearing this nice piece by AP ♥




Hezký den přeji. Je to tu, slibovaný box opening, v tomto případě fotospam nové sukýnky. 
Dreaming Macaron je velmi známým printem, dle mého. Byla jsem jím okouzlena na první pohled. Není tedy divu, že nějaký kousek z kolekce DreamingMacaron skončil na mém wishlistu. 
Jsem hrozný loli skrblík a co je nad 100dollarů nechávám být (Pokud by to nebyly OP Sugary Carnival nebo Candy Sprinkle nebo dokonce Sweet Cream House! a je toho víc, zkrátka ty novější printy, co nejdou pod 300 a když je "šťastný den" tak nejdou pod 200 dollarů. Zkrátka, všechny mé sukně od AP a Baby se vešli do maxima a to 90dollarů (nejdražší byla WonderCookie nebo WonderParty, nejsem si teď jistá)
Dreaming Macaron jsem vídávala za cenu 100 - 150dollarů. Tolik jsem za sukni dávat nechtěla i když mi moje lolití srdíčko říkalo - ber ber ber!! Udělala jsem dobře! Ke konci července se na Lacemarket objevila sukně v mé vytoužené černé za 60dollarů! Bylo to neuvěřitelné! Musela být má a taky že byla XD 
10. září mi konečně dorazila domů, respektive na poštu. Nebylo mi ten den dobře, proležela jsem ho v posteli. Pak Dan přišel z práe s lístkem - Veru? Přišel ti balíček... *podívala jsem se, bylo za 10minut 17 hodin* "DANE!! VEZMI MĚ NA POŠTU!! Prosííím Q__Q" V tu ránu jsem vyletěla zdravá jako rybička a stihla si onen vzácný poklad vyzvednout. Pak jsem se zase vrátila do postele (mezitím jsem to rozbalila, pokochala se, vyžehlila a uložila do skříně) Těšila jsem se, ale vybil se mi mobil, takže nemám nafocený průběh rozbalování. Jsem hrozně nedočkavá >__<

A jdeme zhodnotit sukni!
AP mě nezklamali. Látka má opět skvělou kvalitu, ale je strukturou odlišná než mé ostatní sukně. Je to tím, že je ze starší kolekce, dle mého. Černá je skutečně černá a ne vybledle našedlá. A ty detaily!
Sukně je poseta puntíky, makronkami, jahůdkami, pralinkami a třešněmi. Na spodním okraji jsou dortíky a makronky plněné krémem a ovocem, zdobené různými detaily včetně loga AP. Designér si s detaily opravdu vyhrál. Pod tím vším diabetem zalitým bohatstvím sukni dokola lemuje natištěná krajka s krémem na vrchu a další z milých detailů je tylová krajka, ale podle mě spíš tyl s puntíky. Ladí tak s puntíky na sukni a vše je tak do detailu sladěno dohromady! Mašle v pase je zdobena korálky v pastelových barvách, zip je zboku, vzadu poloelastický pas. Klasicky nechybí ani spodnička a kapsaaa *__* zapínání je opět na šikovný háček.
DreamingMacaron je zkrátka nádherný print, ze kterého dostanete cukrovku už z dálky, ale za tu podívanou na všechny ty detaily to stojí ♥ Moc se těším, až s ní vykouzlím nějaký pěkný outfit!

PS: omlouvám se za ty svítivé bílé chlupy na fotkách. Stačí, aby Shiro prošel okolo a jsou všude >__<

nyní slíbený fotospam! Hezký večer/ den přeji!! Yuki ♪♫




















2 komentáře:

  1. Oooh, Dreaming Macaron je také jeden z mých nejoblíbenějších AP printů, gratuluji! ^_^ Nejvíc se mi líbí jako růžové halter neck JSK, co měla Milkyfawn, nebo žluté OP.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, JSK jsou překrásné *__* Nicméně sukně se mi též moc líbí

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥