pondělí 19. října 2015

Metamorphose Tea Party in Vienna

Hello ♪♫, how are you? I feel great! This weekend was the best in my life! It was full of lolita and great music!
But now from the beginning.
On Spring I bought a ticket for the Metamorphose Tea Party in Vienna. I was so excited because I've never been on the real Tea Party. In August Metamorphose were finding some models for their fashion show so they made a model contest. I didn't want to attend the contest but before the end of the contest they wrote - we accepting girls every sizes! Soo, I said Yes! I'll try it! And I tried it.
One month ago I had a special email. There was - Hello! I’m very happy to tell you all, that Metamorphose has selected you to model at their fashion show at the teaparty!
OMG! It was unbelievable! I was glad and shocked and...everything! AAA! I have this feeling now too.
Last weekend was THE DAY! Teaparty and fashion show with me as a model. I had wonderful dress, gothic, yay! The teaparty was fantastic. I met a lot of new lolitas, my friends and the afterparty was great! I love music and Lolita Komplex is one of my most favourite bands now. They made a big show!

I can't wait for another teaparty because this was great!

My photos from TP HERE and afterparty HERE Zdravím  ♥ Jak jste si užívali víkend? Můj byl naprosto fantastický. Jsem si jistá, že noho z vás očekává tento post, haha. Tak je to tady. Můj report z Metamorphose TeaParty ve Vídni!

Začnu od začátku...
Na jaře jsem si koupila spolu s Mitsu lístek na TeaParty. Obě jsme se moc těšily a i přes to to utíkalo rychle. Někdy o prázdninách, mám dojem, že v srpnu, Metamorphose hledali modelky na jejich přehlídku. Pokaždé, když se mi to objevilo na fb, jsem to přehlížela a říkala si - Ne, nemám postavu na japonské oblečení, to ani nemá cenu zkoušet...
Pár dní před koncem konkurzu se mi to objevilo znovu a s popiskem, že přijímají dívky různých tvarů. V té chvíli jsem se rozhodla, že to aspoň zkusím. Poslala jsem své míry, váhu, výšku, foto v lolitě a portrét. Pak zbývalo čekat. Prvních pár dní jsem prohlížela mail denně. Když nic nechodilo, řekla jsem si, aspoň jsem to zkusila ^__^ 
O měsíc později mi přišel mail. Říkám si, tak už dali vědět asi něco ve smysli, že děkují za účast a bla bla. 
Přečetla jsem prvních pár slov a zkameněla jsem. Začala jsem se smát, brečet a usmívat se. Dan ke mě přiběhl a radovali jsme se oba. Metamorphose si mě osobně vybrali jako modelku na jejich přehlídku! Připadala jsem si jako Popelka, jež právě dostala 3 oříšky a vypadly z nich krásné šaty(ten pocit štěstí, že přeci není možné, aby se něco takového stalo zrovna mně)
Outfit na přehlídku jsem měla gothic, uf uf. Nádherný Halloweenský print, jež jsem obdivovala na stránkách Mety, jsem teď měla mít na sobě.

Uteklo to jako voda a přišel DEN D! Teaparty a fashion show. Proč jsem se nezmínila, že mě vybrali? Z jednoduchého důvodu. Chtěla jsem, aby to bylo překvapení, abyste to pak viděli i s fotkami/videem :)
PS: Každý host na tea party dostal tašku plnou dárečků, lístek na libovolný nápoj a možnost najíst se jídla z bufetu, které bylo naprosto delikátní *__*
Program byl takový - 12,00 pouštění hostů s VIP lístkem, 13, 00 - pouštění ostatních hostů, 14,00 - módní přehlídka a teď už si časově nepamatuji, ale rozhovor s návrhářkou Metamorphose, vyhlášení soutěže o nejlepší outfit a tombola. Program byl velmi bohatý.

CHTĚLA BYCH MOC PODĚKOVAT VLÁĎOVI ZA PŮJČENÍ FOTOAPARÁTU. DÍKY TOBĚ, VLÁĎO, MÁM PLNO KRÁSNÝCH VZPOMÍNEK ZAZNAMENANÝCH ♥

Kdybych Vám měla vyprávět všechno, nedočetli byste to ani do konce. Proto tu mám video, kde je všechno hezky v kostce a pokud Vás zajímá něco dalšího, zeptejte se v komentářích a já Vám velmi ráda odpovím :)

Až se objeví fotky z přehlídky s těmi nádhernými šaty, jež jsem měla na sobě, nasdílím je na FB stránkách SleepingDoll ♥




Wonder Cookie tea party outfit
blouse - Amavel
skirt - Angelic Pretty
shoes - SecretShop
beret - shop in my home town
bows - handmade, PorcelainDoll
cardigan - second hand in my home town
broach - gift by my friend, Well
pendant - Croop
wig - Bodyline
petticoat, bloomers - handmade
tights - off brand






PRVNÍ LUCKY PACK
Metamorphose jeli na teaparty i se svým prodejní stánkem. Proto jsem několik měsíců šetřila. Chtěla jsem si tam něco pěkného koupit, ale dát za halenku 110eur se mi nechtělo a sukni ani jsk jsem si dovolit nemohla. Mluvila jsem o tom u stánku s Mitsu a řela větu - A neříkalo se, že tu mají být i Lucky Packy? V tu chvíli na mě začala mluvit slečna prodávajíc u stánku Metamorphose a říkala, že lucky packy mají, ale jen dva. Jeden na figuríně a druhý zabalený. Stojí 110 eur. Podívala jsem se, rozmýšlela, 110eur... Se clem a DPH bych za to dala dvojnásobek. OK So now you have only one, haha. A uzmula jsem jeden ze dvou luckypacků. 
Obsahoval obrovskou látkovou tašku metamorphose, samolepku, šifonovou halenku, OTKs, JSK s waist ties a k tomu ladící mašli ♥ co víc si přát? Nejdříve jsem byla rozpačitá, aby mi to slušelo, ale teď jsem si jistá, že si je nechám. Danovi se na mě nové šaty moc líbí a to rozhodlo ♥







2 komentáře:

  1. Neskutečně ti to slušelo *_* Meta věděla, proč Tě vybrat ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥