pondělí 11. dubna 2016

Shopping Update - duben 2016

Jo...po dlouhé době jsem si koupila něco na sebe a není to lolita XD Byla jsem se podívat v OC Pivovar po nových kalhotách, protože ty mé mi jsou už tak nějak volné >__< Do toho jsem potřebovala nové tenisky na jaro a léto, klasické plátěnky. A pak si stěžuju, že mě bolí záda! >__< 
S kalhotama a plátěnkama se tu "chlubit" nemusím XD Všichni víme, jak vypadají kalhoty.
Největší radost mám asi z akvarelových pastelek. Moc kreslit sice neumím, ale mám akvarelky ráda, i když nevyužívám jejich potenciál. Hezky se mi s nimi vybarvuje. Pořídila jsem si sadu 36 pastelek. Snad to konečně ukojí mé nároky na odstíny některých barev XD


Švadlenku jsem samozřejmě nevynechala a krom klasických věcí do zásoby, jako průchodky, nitě a stuhy, jsem si koupila nové páradlo. Opět se mi to mé podařilo ztratit. K tomu mně uchvátily tyhle kleštičko nůžtičky, nevím co to je....paní ve švadlence mi to říkala a já to zapomněla >__< Každopádně je to faaakt ostré a ořezávají se tím nitě. Bude se to rozhodně hodit :3 Připadám si s tím jako střihoruký Edward :DDDD


Teď budu znít jako z nějaké reklamy >_< Ok, jdu na to!
Mé vlasy potřebují speciální péči (už si je znova tak moc zkracovat nechci T__T) Při prvním náznaku poškození jsem musela změnit vlasovou kosmetiku. Šla jsem do kadeřnictví, kde mě stříhali a poprosila o šampon a kondicionér, který by byl vhodný pro můj typ vlasů. Už minule, když jsem tam byla, mi doporučovali jiný šampon. Že Syoss, Shauma a takové ty drogérkové šampony mi vlasy nevyživí. Měli pravdu. Postupem času mám zase vlasy vysušené a začíají se pomalinku třepit. Takže jsem si koupila toto. Uvidím jaké to bude. Je to šampon a kondicionér na suché a dlouhé vlasy. Vyživuje a tak...no...uvidíme. Později sem určitě napíšu, jaký to má vliv na mou havraní hřívu XD
A sada štětců, kterou jsem doteď nikdy neměla, se hodí vždy XD


Mám velmi dobrou náladu *__* Zvládla jsem přezkoušení z chirurgie, opravila si všechny písemky a je jisté, že jdu k maturitě! ♥ Jediné, co mě trápí, je Dan. Jsme zvyklí být spolu každý den a teď, jak jsme zase od sebe, se mi moc stýská. Vždycky počítám dny zbívající do pátku a těším se, až si pro mě přijede. Ještě měsíc a půl a budeme spolu zase každý den ^w^


Zákon schválnosti! Tak nějak jsem vycítila, že mi někdy teď napíšou, abych se dostavila k odběru krve. Loni jsem ani ne po 100ml začala kolabovat a celkem mě to skolilo... Psala jsem tu o tom, jak je důležitý pitný režim. Letos mám jít darovat krev v době praktických maturit. Dnes mi přišla smska >__< Na transfuzce jsou ale milí a prý si můžu zajít kdykoliv jindy ^__^ Uvidíme, jak to zvládnu tentokrát XD Už to bude můj 3. odběr ^w^

To je pro tentokrát vše ♥ Tenhle týden se pustím do sukýnky pro kamarádku. Očekávejte fotky z progressu ♪♫ 
Hezký večer Vám přeje Yuki ♥

2 komentáře:

  1. Páradlo je pěkný zmetek musím říci. Páře totiž mnohem efektivněji kůži, nežli látku xDD
    Snad ti ty odběry i maturita dopadnou dobře, držím palce! ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥