pondělí 6. června 2016

Animefest 2016 vol. 2

Nuže, pokračujme ve 2. části!
V této budou coordy z jednotlivých 3 dní a jak už je zvykem, pár blábol k tomu XD

Pátek
Uvízli jsme v dopravní zácpě. Nejdřív jsme byli takoví otrávení. Pak ale kluci začali blbnout XD Otevřeli okýnka u auta, našli v rádiu tu "největší" hitovku a pustili to na plné pecky! Kamioňáci na nás koukali stylem - co vám je? Ale nám to bylo tak nějak jedno XD Kolona pak najednou ubíhala mnohem rychleji.
Hodinu jsme jeli vzdálenost 6km. D1 nezklamala. Panelová cesta připomínající tankodrom a nervózní řidiči jedoucí neopatrně a rychle. Ale Dan zachoval chladnou hlavu(občas XD), nenechal se rozházet a na Animefest jsme krátce po 14. hodině dorazili živí a zdraví.
Ve frontě jsme byli hned vepředu, takže jsme během chvíle už pobíhali po areálu brněnskému výstaviště!


Odstavec pod čarou byl doplněn dnes, takže náladou trochu neodpovídá zbytku článku, který je psán o měsíc dříve...
_________________________________________
Outfit jsem měla zdokumentovaný... Bohužel se ho nikdy nedočkám. Kvůli těm fotkám jsem s druhou částí čekala do teď... Určitě vypadaly skvěle... Mrzí mě, že mu to už nikdy nebudu moci pochválit. Byl jsi jeden z nejmilejších a nejupřímnějších lidí, které znám. Stále tomu nemohu uvěřit... Měl jsi skvělé názory a naučil jsi mě s photoshopem. Děkuji. Budiž ti země lehká...
_________________________________________


Jediné foto pátečního coordu - svetr k tomu nepatří, ale už byla zima...
Děkuji za milou společnost, dámy ^w^


Sobota
Řeknu vám, už nikdy nebudu spát na conu v tělocvičně! Na Natsuconu jsem tak spala a byla jsem rozlámaná a bolavá. S Danem jsme byli moc líní jít do tělocvičny na AF, a tak jsme se rozhodli nocovat v autě. Je to neskutečně pohodlné O___o Až mě to překvapilo...
Tak nějak jsem Vám minule nastínila, že jsem se byla podívat na CosplayDebut, CosplaySoutěž a možná jsem tam zmínila, že jsem se účastnila i animefestní módní přehlídky.
Kdo mě zná, už je mu jasné, jak jsem byla rozklepaná. S jistotou mohu říct, že modelkovat pro Metamorphose bylo jednodušší než toto. Rotunda je obrovský sál (jmenuje se taky rotunda, že jo?) Nikdy jsem na tom pódiu nebyla a ani jsem nebyla uvnitř. Jelikož Tlakshow přetahovala, prý jako obvykle, tak jsme ani neměli zkoušku a to ve mě vyvolalo ještě větší pocit úzkosti a strachu.
Přišla moje chvíle! Měla jsem vyjít na pódium, obkroužit okolo ladným krokem a sem tam zapózovat. A co jsem udělala?? Já, človíček hudební jsem vykročila svižně do rytmu muziky a v hlavě si říkala - mám se tu zastavit a udělat nějaké pukrle, nemám se zastavit? Mám jít dál?- No a takhle jsem se prošla po podiu, došla ke Classy Lady a Nexus, kde jsem je podle scénáře měla prosit, jestli můžu mezi ně, ale ony mě odmítly, a tak jsem nakrknutě seděla na okraji pódia. (pokud jste neviděli módní přehlídku, přidávám video níže ♥ )

Po přehlídce jsem se definitivně rozhodla, že si ty své zelené JSK přeci jen nechám a koupím si k nim gogglesky, protože se mi to mooc líbí!
Zbytek dne jsem pobíhala po areálu, okukovala stánky a dostala jsem se i na karaoke, bože díky!! Ale ne na dlouho. Na AnimeJikanu si na karaoke vždy vydobiju nějak své místečko a zpívám si, co já chci. Tady to nejde... Lidi jsou na mě moc akční a ačkoliv jsem poctivě čekala frontu, stejně se nachomýtnou ke mě a začnou vybírat. Jedině s Kiki jsem si zazpívala něco z mých oblíbených písniček. Děkuji, Kiki ♥
Takový to -  hele hele!! Je o skoro polovinu vyšší jak já! O__O
A když nevíš co s rukama, udělej tohle :DDD  Mohla jsem se tvářit i hůř XD

Na DDR to nebylo o nic lepší. Chtěla jsem si párkrát zaskákat, ale pořád se jela jen úroveň 2, která je na mě moc pomalá. Takže jsem si skočila na 2 písničky a zase odkráčela pryč.
Během dne jsem se seznámila se spoustou nových lidí. Některé mám na fotce v minulém článku. Všichni jsou tak milí ♥ Docela dlouho jsem se po afku potulovala s Kristýnkou (eee, já nevím jak ji oslovovat, jak má raději, když ji někdo oslovuje, ale já prostě používám zdrobněliny, dokud mi někdo neřekne, jak chce býti oslovován...) a její moc milou kamarádkou. Kristýnka je moc šikovná fotografka a krom Vládi je úplně první fotograf, před kterým jsem se téměř nestyděla. Navíc má naprosto úchvatné fotky a je mi ctí, že jsem byla po nějaký čas objektem v hledáčku jejího fotoaparátu! ZDE je odkaz na její stránku. Fotky s ToyParade JSK jsou jejím dílem ♥
Jsem moc moc šťastná, že jsem potkala i slečnu, jež navrhla nádherný print s lebkami. Zahlédla jsem fotku na facebooku a musela jsem ji poznat. Je tak miloučká a moc se těším na další její práci!
K večeru se v módním koutku rozjela taková dosti pikantní diskuze, no a já se jí nevyhnula a byla do ní vtažena, >__< ajajajaj... Téma diskuze tu raději rozebírat nebudu XD ale byl to opět jeden z mála momentů, kdy jsem viděla Pet, jak se smíchy div nepopadá za břicho! :DD
Večer jsme odchytli Michala a šli spát zase do auta a Michal s námi XD Takže jsme se tam museli nějak poskládat, ale šlo to. S Danem jsem spala v kufru a Michal, chudák, zkroucený na sedačce spolujezdce.


HARAJUKU FASHION SHOW COORD
JSK - Steampunk Century by SleepingDoll
blouse - AnnaHouse
shoes - off brand
doubleclip - 404 Brand Not Found
goggles - VictorianCatherine









SATURDAY ANIMEFEST OUTFIT
JSK - Toy Parade by Angelic Pretty
blouse - second hand
TeaParty shoes - Angelic Pretty
necklace - EmeraldDream
headbow - SleepingDoll
rings & bracelets - Lyrel, offbrand, PorcelainDoll












NEDĚLE
Vstali jsme trochu později. Líčení mi trvalo déle. Ve tmavých stínech se moc necítím... Připadám si tak nějak...no...vypadám mrtvě a ještě víc to zvýrazňuje moje propadlé oči, chjo...
V neděli jsme víc jak hodinu čekali na tousty v maid café. Jo, měli toho moc, chápu, ale nechápu, proč ten pán, co nás obsluhoval, nejdřív víc jak 15 minut ignoroval, že tam sedíme a chceme si objednat. Pak když jsem si došla osobně, že bych si ráda objednala, tak nám ho tam zavolali a my si mohli objednat, ALE čekali jsme minimálně hodinu na tousty. 40minut na kafe, které bylo skoro studené (já kávu nepiju, ale Dan se čertil) a kolem nás všichni dostávali jídlo a kafe... Ten pán, co měl náš stůl na starosti, za námi ani jednou nepřišel, ANI JEDNOU ho nenapadlo se třeba omluvit, že se jim to a to rozbilo, že nejde voda, nebo něco, abychom věděli, co se děje. Měli jsme sto chutí se zvednout a odejít, ale měli jsme na to moc velký hlad. Po skoro hodině jsem se zvedla a řekla Danovi, že si jdu dodělat makeup. Stihla jsem ho předělat komplet celý, než nám ty tousty donesli. A to jsem se zvedla až po hodině. Nebyla to vina vedení MaidCafé. Mít pod sebou tolik lidí není žádná legrace a je to dost těžké, ale obsluhovalo mě za ten víkend v maido vícero lidí a tento pán byl opravdu, ale opravdu hrůza! Achjo... Po ránu jsem vždy náchylnější k tomu se rozčílit, když nemám snídani a je kolem hluk. Bohužel...
Kvůli hrozícím kolonám jsme museli Animefest opustit už krátce po 12 hodině a udělali jsme dobře. Sice jsem se čertila, že jedeme tak brzy, ale stihli jsme projet dálnicí než se tam stala bouračka, kvůli které byla dloouhá kolona.
Cestou zpět do Ústí jsme všichni (až na řidiče) usnuli v autě a spali jako nemluvňata. Probrali jsme se až někde v Praze. Tedy, alespoň já. Probudilo mě, jak Dan nadává na nějakého řidiče XD

A to jsou mé zážitky z Animefestu! Opravdu jsem si ho moc užila a jsem ráda, že jsem mohla jet. Doufám v to, aby se příští rok jelo zas. Mám odtamtud  plno úžasných zážitků a vzpomínek ♥






To je ode mě pro dnešek vše. Hezký večer!
Yuki ♥

8 komentářů:

  1. Ahoj. Ráda bych se ohradila vůči tomu, že Tlakshow přetahovala. Když se podíváš do programu Animefestu (https://animefest.cz/program/2016/vypis), uvidíš, že časový slot pro Tlakshow byl 10:30-11:30 a pro přehlídku 11:30-12:00. Takže v programu žádná zkouška ani plánovaná nebyla. Vzhledem k tomu, že nám doprostřed Tlakshow někdo z přehlídky naběhl (půl hodiny po začátku), že už hrozně spěcháte, tak jsme to kvůli vám uspíšili, něco vyhodili a skončili dokonce o několik minut dřív, než bylo v plánu. Takže mě dost mrzí, jestli se to, že nebyl čas pro zkoušku přehlídky, hází na nás :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ^__^ Přiznám se, že jsem program neviděla. Na organizaci přehlídky jsem se nepodílela, jen mi bylo řečeno, že měla být zkouška a v zákulisí pak někdo říkal, že nebude, protože přetahujete. Pokud nebyla zkouška domluvená, hold je to chyba organizace, ale rozhodně jsem tím nechtěla říct, že by se vina házela na vás nebo kohokoliv. A i kdybyste přetáhli, tak co? Jste talk show a tam se čas nedá předvídat naprosto přesně ^__^

      Vymazat
    2. Ono to nebyla ani výtka tobě, spíš rozhořčení nad tím, že vám to někdo takhle podal :( Nás tam právě v půlce taky osočili, že už jsme měli končit. Přitom stačilo podívat se do programu a bylo by jasno. Tak mě to doteď nepřestává překvapovat.
      Ono teda obecně to bylo letos s těma zkouškama v Rotudně hodně krušný. AF ji dostal k dispozici snad skoro o 2 dny později než obvykle, takže třeba na zkoušku Tlakshow v pátek taky nezbyl prostor.

      Vymazat
    3. Ahá, to jsem ani nevěděla :) Byl to můj první AF, tak do toho tolik nevidím. To je mi líto, že byly takové nepříjemnosti :(

      Vymazat
  2. Hah! konečně jsem to video viděla! xD Jste všichni tak neskutečně rozkošní *__* Někdy pojedu s Vámi.. jen tak z principu, abych mohla obtěžovat >:)
    Musím říci, že fotky od Kristýnky jsou opravdu úchvatné, slyšela jsem na ni více pozitivních ohlasů a konečně jsem si mohla pořádně prohlédnout její práci ^^
    S tvymi zelenými šatičkami.. jednodušše si počkám, až Tě omrzí a nebudeš pro ně míti využití xD Ty své zelené jsem darovala, tudíž místo pro tmavě zelenou v mém šatníku stále je :D
    Už se těším, až se za 9 dní opět setkáme! ^-^ ( pokud tedy umím počítat )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně talentovaná ♥
      Neboj se, až se jich budu chtít zbavit, budeš první, komu napíšu :D
      Také se těším ^^

      Vymazat
    2. Spíše si to představ jako.. * pomyšlení na zbavení se šatů, co kdybych té Shambi napsala *... Ťuk, ťuk.. * Shambi stojí za dveřmi s naprosto dabělsko kawaii výrazem* napsat tedy vskutku nestihneš :D

      Vymazat
  3. Ever wanted to get free Instagram Likes?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥