čtvrtek 14. července 2016

Yuki's diary - jak trávím volno

Hezký den přeji ♥
Blíží se severočeský lolita piknik a já mám takové štěstí, že jsem dva dny před ním dostala v práci volno. Mohla jsem si tedy odpočinout od sesterské práce a hodit nohy nahoru XD
Když nepočítám běhání po úřadech a fakt, že pokaždé, když mám volno/ jsem po noční, tak prší, si volno užívám *__*
Udělala jsem si radost a objednala 9 volume Otome no Sewing book. Už si tu knihu dlouho slibuju a konečně jsem ji objednala. K tomu, aby se mi to vyplatilo na poštovném, jsem přikoupila 60 volume Gothic & Lolita Bible *__* wuhuhuhuuu



V běžných obchodech téměř nenakupuju, ale po dlouhé době mě chytla taková nákupní horečka, že jsem koupila nějaké oblečení pro Dana, pro sebe mikinu s obrázkem hranolek a nápisem - Do not touch my french fries XDDD 
Dlouho sháním tekutý korektor. Zašla jsem do FAnn parfumerie a jeden si tam koupila ♥ A protože mám doma novou řasenku a konečně jsem si pořídila i tvářenku, když jsem byla venku s Luci, zkusila jsem si půlku obličeje nalíčit a druhou ne :D Na fotce vidíte, jakou kosmetiku jsem použila ^^



V NanuNana měli naprosto nádherný piknikový koš. Ten tam bohužel do mé výplaty nevydržel, ale stále tam měli takové roztomilé sklenice na pití. Jednu jsem před časem dostala od kamarádky k narozeninám a je naprosto skvělá! Nutí mě dodržovat pitný režim, protože se do ní vejde minimálně půl litru a tak hezky se z ní pije. Neodolala jsem a když byly ve slevě, koupila jsem druhou s citronem a k tomu náhradní brčka *__* 

A není nic lepšího, než tento skvělý nákupní den zakončit u jídla! 



ten má radost, že ho fotim :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥