pondělí 2. ledna 2017

♥Wardrobe post 2017♥




Hello everyone! Wardrobe post for this year is here ♥ 
I don't know how and why but after a couple of years I'm in Lolita fashion, I thought I'm goth. Yep, goth is my love, my number 1 in all of lolita sub styles. Uhm...but... a voice in my head told me - Yukiiii! You need that cute sweet dress! And that, and that and that!! 
 And that's it. The reason why my wardrobe isn't goth anymore is because of a sweet voice hidden deeply in my heart...
Ofcourse I'll make a video but not today ^__^ I have to wait for a good daylight and it will take a lot of time so stay tunned!
Now let's take a look into my wardrobe ♥
*uhm....I feel like my bad bad english is better since I've started to play MysticMessenger... Do you guys play this game too?*

Hezký den přeji! Nový rok je tady a s ním je čas na nový wardrobe post!♥
Nevím kdy nebo jak k této změně došlo, ale můj šatník prodělal obrovskou změnu... Uvědomila jsem si to až teď. Když jsem začínala, byla jsem gothic. Chtěla jsem být gothic a pořád chci. Avšak nějaký kawaii hlásek uvnitř mé duše mi pořád našeptává - Yukii! Podívej na ty sladké krásné šaty! Ty přece chceš! Dovol mi do tvé duše dostat nějaké světlo ^__^ A já si řeknu - jo proč ne...jedny šaty neuškodí. Nooo a najednou mám víc sweet šatů než těch gothic..hehehe...kde jsem jen udělala chybu...
RUKI JE TO TVOJE VINA!! ANO, TO VÍŠ ŽE JE!!  A KÁJO! TY SE MOC NESMĚJ! TAKY NA TOM MÁŠ PODÍL! ehm.... ^__^
Neee...Ruki mě vůbec neodtahuje pryč od gothic...vůůbec neee....Jenom mi přijde, že se jeden nejmenovaný gang snaží vytáhnout každičký poslední kousek temna z mého srdce :D...kdo to asi je...

Video zatím nemám, ale nebojte, BUDE. Jen ne hned...
Nuže, pojďme se do toho konečně pustit!
Popisuji vždy zleva ^^

Apollonia OP - handmade replica by me (original MaryMagdalene)
Steampunk Century JSK - handmade
no name JSK (looks like Moitie XD because of colours) - handmade

Dark Loneliness JSK - handmade
Lollipops and Candy JSK - handmade (why I gave them such a strange name?...)

 La Reine Des Chats JSK - MadameMuffin

Creamy Strawberry Days JSK - Baby the Stars Shine Bright

awww my favourite one ♥ Toy Parade JSK - Angelic Pretty

The new light in my soul XD The brightest dress I've ever bought and ever had!
A La Carte Teatime - Angelic Pretty

My biggest dream came true! Sweet Cream House OP - Angelic Pretty

The print that I own twice! XD
Wonder Party OP - Angelic Pretty

Chocolate JSK - PumpkinCat

blue skirt - handmade
blue rose skirt - handmade

black skirt (I wear it mostly as the underskirt) - Maxé
black corset skirt - Bodyline 

Black and white skirt - Danielle
sax and white Fruit Marmelade (Ovocná Marmeláda) skirt - PorcelainDoll

WonderParty (again XD) skirt - AngelicPretty
DreamingMacaron - Angelic Pretty

Early Summer Chocolate Strawberry Parfait - Baby the Stars Shine Bright
WonderCookie - Angelic Pretty

black blouses - off brand, Anna House, handmade

Black with dots - secondhand shop
lavender - GATE
vine red - my mothers 90's :DD

Metamorphose lucky pack blouse
Delicieux Chocolat by Amavel

tudududuuuum - every of these cardigan is bought in second hand shop XD

candy tote bag - christmas gift
SugaryCarnival totebag - AngelicPretty
sax satchelbag - H&M
black handbag - Angelic Pretty
pink heart bag - AngelicPretty
black satchelbag - NewYorker

white parasol - gift
black parasol - AngelicPretty
black parasol - BlackCat shop

the best backpack ever!!! Rilakkuma backpack - gift

white heels - Bodyline
white Teaparties - AngelicPretty
navy teaparties - SecretShop
black heels - off brand, bought in PorcelainDoll onlinestore
red Teaparties - AngelicPretty
pink Teaparties - SecretShop
black Teaparties - AnTaiNa

heels - H&M
snow boots - Bodyline
boots - some random shop in Dresden

strawberry socks - GATE
strawberry knee socks - off brand
gingerbread knee socks - PorcelainDoll
pink dot OTK - AngelicPretty
sax Wonder Party knee socks - off brand

black OTK - AngelicPretty
brown OTK - Ergi
brown tights - Calzedonia

sooooo....  most of it is handmade
404 Brand not Found
PorcelainDoll
Metamorphose
Hpi
ClassyLady
Lorinoko
Karmila
GATE
offbrand

handmade
AngelicPretty
Baby the Stars Shine Bright
taobao
FragileFigurine
Metamorphose
Vision World
off brand

handmade
Lady AnnaHell
Classy Lady
SleepingBeauty
PorcelainDoll
offbrand

handmade
ClosetChild
PorcelainDoll
MadameMuffin
Lyrel
BittersweetCarousel
offbrand

off brand, gifts, PorcelainDoll

Lyrel - the best Rilakkuma accessories ever XD
handmade
Karmila
offbrand
GATE
House
Croop
Ještěrka
BittersweetCarousel
PoundLand XD
HellBunny winter coat


To je z letošního wardrobe postu vše! ^__^ Pokud se k tomu chcete na cokoliv zeptat, tak se klidně ptejte XD A pokud máte svůj wardrobe post nebo o nějakém víte, hoďte mi sem do komentářů odkaz *_* ráda se podívám! 
Hezký den přeje Yuki ♥

6 komentářů:

  1. Jedním slovem - ZÁVIST! <3 Jinak kde jsi sehnala tak uzasnou latku na Lollipops and Candy JSK? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :3 našla jsem ji na etsy - stačí zadat japanese print fabric ^^

      Vymazat
  2. Máš super šatník :) Obzvlášť se mi líbí kousky, co máš od AP, to se ti povedlo nasbírat opravdu designově povedené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? :D Mně přijde, že co se AP týče, líbí se mi od nich strašná spousta věcí XD Nějak se mi trefují do vkusu :D
      Už se těším na tvůj wardrobe post ♥

      Vymazat
  3. Your wardrobe is beautiful! I especially adore hand-made items, you're so talented <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥