středa 7. června 2017

Severočeský lolita piknik 2017 ♥POZVÁNKA♥

Drazí čtenáři,
je mi potěšením Vás pozvat na další, již 4. ročník Severočeského lolita pikniku na Mariánské louce v Děčíne. 
Jsou zváni všichni, ať už jste od nás, ze severu, nebo odkudkoliv, přijďte mezi nás. Poznejte nové přátele, pokláboste se starými, přijďte si dát dobré jídlo a ukažte váš kulinářský um! Počasí by mělo být snad teplé, takže se za to modleme, obětujme cupcaky za krásné počasí!XD

Piknik se koná 12. srpna 2017 (v sobotu), v Děčíně (ústecký kraj) od 13 hodin.
Odkaz na událost na facebooku je ZDE.
JE NUTNÉ NA PIKNIK POSLAT PŘIHÁŠKU!
Je to z toho důvodu, že budu emailem posílat bližší informace k programu, času a místě konání. Abych měla přehled zúčastněných a mohla připravit podle toho soutěž/ překvapení.

Přihlášku na piknik mi posílejte na email sleepingdollyuki@seznam.cz



JAK MÁ PŘIHLÁŠKA VYPADAT?
♥PŘEDMĚT - Piknik 2017
♥Jméno/ přezdívka:
♥Potřebuji poradit s cestou do Děčína (napište v případě, že budete pomoc potřebovat. Ti znalí toto vyplňovat nemusí)
♥ Odkud pojedu: (tuto informaci chci proto, že se může stát, že pojede více lidí ze stejného města a navzájem o tom nevědí. Tak jim na sebe mohu dát email, aby se kdyžtak domluvili a mohli jet společně ^__^)


Program
Vetšinou sázím na volnou zábavu a program nedávám. Každý rok je tradicí focení v Jižních zahradách zámku, kde je i skupinové foto. Pak se přesuneme do podzámčí, roztáhneme deky, dáme doprostřed jídlo a klábosíme o všem možném.
Letos plánuji trochu obměnit zvyky a zkusit nějaký maličký program udělat. Třeba nějakou soutěž či něco podobného. Uvidíme co se mi v hlavince urodí XD

Dresscode je lolita, aristocrat nebo jiné harajuku styly, ale lolita je v tomto případě nejlepší volbou. Pokud jste nováčci a ještě nemáte šaty, nic si z toho nedělejte! Můžete přijít normálně, nikdo vám hlavu neutrhne. ^__^ Nemusíte se vůbec bát dorazit! Na svém prvním pikniku jsem nikoho neznala, ale moc jsem chtěla jít. Tak jsem šla a dodnes toho nelituji, neb jsem si tam udělala přátele, se kterými trávím čas dodnes! 

Pokud máte jakýkoliv dotaz, nebojte se na mne obrátit! 
Hezký den přeje Yuki♥♥





2 komentáře:

  1. Kam se posílá přihláška? Na email?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano na email. Je to tam napsané :) Raději to dám výrazně a červeně, aby si toho každý všiml XD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥