pondělí 14. května 2018

Vytáhla jsem paty z domu

Jak jistě mnozí z vás víte, jsem doma zalezlá jako krysa a nikam nechodím. Proč? No protože Ústí je díra... Omlouvám se ústečáci, ale já jakožto Děčíňák mám své rodné město raději. A hlavně tu nemám s kým někam jít.

Proto ani tak často nelolitím, protože do krámu pro rohlík se opravdu oblékat hodinu nevyplatí.

ALE, začalo zkouškové období. Období, kdy by se měl pilný student učit. Je Yuki pilný student? NE!
Leda tak pilný grafik, básník, švadlena, žena v domácnosti, všechno možné, ale student rozhodně ne. Jinými slovy mistrně ovládám umění prokrastinace. Vlastně i tento článek spadá do mé dnešní vlny věcí, které mě zabaví, abych se náhodou nezačala učit.

Dnes byl opět jeden z těch slunečných teplých dnů. A já přemýšlela, co budu dělat. Šít se mi moc nechtělo. Uklízet taky ne. Chtěla jsem se odreagovat jinak. Tak jsem si řekla, že se v Ústí podívám do nějakého parku. Sednu si tam, vytáhnu bloček a budu si kreslit.



No a tady krásně zafungovalo takové to -
CO SI PŘEDSTAVUJEŠ VS JAKÁ JE REALITA

Výsledek obrázku pro expectations vs reality drawing

Co jsem si myslela? No...že třeba trochu umím kreslit. A jaká je realita? Jsem lepší pisatel divných básniček než kreslíř. 

Cestou do parku jsem se stavila v nově otevřené švadlence a paní mi hned pochválila šaty ^__^ Yay! 

V parku jsem se tedy snažila kreslit... Moc to nešlo. A pak jsem ze zoufalství složila prokrastinační báseň. Jednou z toho bude třeba nějaká prokrastinační sbírka...kdo ví XD


A tady je můj outfit pro dnešní den ♥

JSK - Creamy Strawberry Days ( Baby the Stars Shine Bright )
svetřík - sekáč (Profisecondhand - řetězec sekáčů po celé ČR. Dají se tam sehnat fakt suprové věci)
ponožky, boty - Aliexpress
náhrelník - offbrand
placky, mašličky ve vlasech - vyrobila jsem si :D



Makeup jsem zvolila méně výrazný, jemný. A jako jahodovou tečku na závěr jsem vyzkoušela novou matnou rtěnku v krásném červeném odstínu ♥


A protože jsem dlouho sem na blog čistě outfitové články nepřidávala, tady je několik mých coordů za poslední měsíc ^__^





Od pátku jsem na Animefestu ♥ Určitě se zastavte u stánku 404 Brand not Found. Budeme společně s Mitsu v Craft Alley. Těšit se můžete na všemožné drobnosti a jejich koupí přispějete na fond chudých lolit, co sice stále budou chudé, ale o krok blíže k tomu si koupit další šat, aby byly ještě chudší. A to chcete podpořit! 

Ve své podstatě.... Cosplayeři prodávají printy svých cosplayů, aby měli penízky na další cosplay. A lolity vyrábí lolití doplňky a oblečení, aby měly na oblečení pro sebe XD To dává logiku!
Wow...popravdě..to je poprvé, co mě tato spojitost napadla...

To je pro dnešek vše. Pokud se článek líbil, zaujal, budu moc ráda za vaše komentáře, protože pak vidím, že to někdo čte XD Ne, opravdu. Mám radost, když komentujete. Ráda na to odpovídám. Takže komentujte, ptejte se a nebo smějte a u dalšího článku zase napočtenou příště! ♥



2 komentáře:

  1. Ráda chodím číst tvůj blog. :) Creamy Strawberry Days a Sweet Ribbon Strawberry JSK mají podobné barevné ladění. Chvliku mi trvalo na LKD, než mi došlo, že jsou to ty druhé šaty. Oboje ti moc sluší. :)
    "..sice stále budou chudé, ale o krok blíže k tomu si koupit další šat, aby byly ještě chudší." ���� To je přesné.
    Mrzí mě, že se letos na Animefest nedostanu. Snad příští rok. ��

    OdpovědětVymazat
  2. Prokrastinace je vážně zlo! Ale dá se ho snadno zbavit tím, že si budeš stanovovat malé cíle např. (1. otevřu sešit, 2. naučím se tenhle odstavec, 3. naučím se stránku apod.). Velké cíle vyvolávají strach, víš co... Prostě to chce tu pevnou vůli :). Držím palce se zkouškami.

    A abych byla upřímná, kreslíš líp než skládat básně :D. Ale co, důležitý je, aby ses u toho bavila :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥